daca uiti..te ratacesti........

4 May 2008

zambet uitat

simt cand cerul se apleaca obosit catre tine, picurandu-si incet lacrimile fine, vad cand orizontul se inchide si nu te lasa sa uiti acea iubire ce-n suflet te apasa..... privirea ta ma cheama spre visare,sa traim etenitatea impreuna, sa nu cunoastem nici durere,nici uitare...... doar zile senine.. aud cum toate se nasc inca o data,cum se ridica suflete fara pata, cum se deschid ale infinitului porti de sticla..... iti strang uneori pasii in priviri si rasul in joc de petale,iti darui zambind, si-ti fur amintiri ascunse in soapte domoale.. sunt zambet si lacrimi pe acelasi obraz, sunt ras si durere si vise, sunt pusa pe sotii si plina de haz,si-s ca genele inchise... sunt basmul frumos,dorit de un copil, sarutul furat la intamplare, sunt versul stangaci in nopti de april, sunt prima si utima floare............. sunt mainile toate duioase si moi, sunt soapta ce n-o poti rostii, sunt rasul purtat in gand de amandoi, sunt miezul de noapte si zorii de zi......... eu sunt un zbor frant, o poveste minunata,o farama dintr un suflet bland, o melodie pe aripi neterminata,un pas descult pe o palma, un inceput nou.....un zambet pierdut in rasul tau....... eu sunt o scrisoare de dragoste deschisa dar, niciodata citita.... as vrea lumii sa dau de veste, dar sunt printre altele pitita, sunt o zana pentru ale tale coloane, eu sunt o fereastra deschisa pentru zborul viselor tale.......... ...... dar geamurile mi-au inghetat fara rost,in ierni de asteptare... acum totul e ,,..a fost..,, , mi-s gandurile, pasari ingenucheate-n zbor, cu aripile frante de cerurile grele... purtand spre implinirea arcadelor de stele, intaiul pas invins al prabusirii lor..... ma gasesti pierzandu ma printre vise, imaginandu mi ca ti pasa de mine.... inconjurata de flori, pe terasa necunoscuta pentru altii....... neprihanita si totusi plina de pacat Inauntrul meu e plin de intuneric...nu mai e strop de culoare.. tu ai sters curcubeul sufletului meu..... !!!!!! mi am dorit sa apartin coroanei unui mar din gradina ta....... dar am ajuns o banala garofita.... pe marginea strazii.. si astept sa fiu salvata de cineva care sa-mi inteleaga cuvintele ce par a fii legate fara sens....... aud umbre si vad cuvinte..... care ma apasa.... ma sperii si inchid ochii... e frig si mi-e frica...... strig dar nu ma aude nimeni.... ma bantuie amintiri.... nu vor sa plece.... sunt ale mele....si nu vor pleca.... nu mai pictez zambete....am uitat...... sunetul nebuniei mi a intrat in cap, vad imagini spanzurate de un copac, alter ego
o umbra trista, plangand in adancuri... astept...dar nu te astept pe tine, astept iubirea dintre noi, dar nu mai vine.. raman doar lacrimi reci si ploi.....
eu sunt decat o umbra,
si oricat mi as dorii, nici floarea,nici soarele sau vantul nu fac sa planga ingerii....... te strig, surda iubire, dar cine aude un chip cioplit? din icoana ce o pictez cu suferinta trist chip de inger muribund, cu aripi prinse in trecut...... amintiri sterse si redesenate
astept sa sune telefonul..
sa-mi spui ca a fost o greseala..
astept si sunt singura..... ma simt mica...... visul acesta nu trebuia sa se termine.......... astept si-mi pare atat de rau.. pentru tot ceea ce n-am spus.... pentru ce am facut sau nu..... dar tu.... nu ma mai iubesti.... nu ma mai vrei..... sunt fara speranta in fata furtunii...... imi pare atat de rau..... iarta ma....... nu-s un inger.... imperfecta..... strabat strazile si strig... dar nu i nimeni sa mi raspunda... nu mai esti tu....pareri de rau.. si ganduri...... amintiri ... vocea ta.....surasul tau angelic... nu mai sunt.... nu le gasesc... le am pierdut .. oare eu sau chiar tu ai ales sa renunti....?? nu te mai cunosc.. acum suntem doi straini...... pe drumuri diferite.... cu alte idei.. si alte planuri acum....... copila certata cu soarele..... .. si cu zanele... ursitoarele si-au varsat amarul.... peste ea.. ploaia ii este prietena... o scalda in caderea ei..... sa-i ia pacatele asupra-i... nu.. !!!!nu poate..... greseala ei...sau poate e de vine ploaia.....? care vine..........bate la geam.... si ii da de stire ca a sosit....... si-a adus prietenii...nori intunecati si tunete prelungi.. acum poti plange.......spune.. nimeni nu va stii...... acum poti striga...spune........ nimeni nu va auzii.... nu-i nimeni cu ea acum.... doar un chip sters intr-o oglinda sparta nu zambeste.... a uitat..... poate plange acum si e multumita....... copila fara de minte..........a pierdut tot...... e uitata.... si nu poate uita... si iarasi vine ploaia.... singura care a insotit o peste tot....i-a fost alaturi.. si a invaluit-o........i s-a daruit..... in noaptea asta..... se va ofilii... e obosita si vrea sa doarma... dar nu o lasa... tunetele se aud si fulgerele intra pe fereatra uitata deschisa.... lumini o invaluie........... isi aminteste acum...ea e de vina pentru tot... a uitat sa rada si asta i-a adus blestemul.... sau era deja osandita....?? .... nori de fum o inconjoara.... adoarme...si spera..........

No comments: