daca uiti..te ratacesti........

30 Jun 2008

clipe sfasiate....

sunt vinovata ca cerul plange,
traiesc in doua lumi paralele, visez si sufar deopotriva, castelul de nisip s-a topit, frumosul s-a stins, nu mai e iubire.... analizez si scanez, sunt usoara ca un fulg si zbor... incet aripile-mi sunt de plumb, cad si ma ranesc..... nu mai sper....incerc usor sa ma ridic...dar fiecare lacrima,ma face de piatra..... si ma tine legata de-asfalt privesc de jos,si zbier ca vreau inapoi.... e tarziu..si-s obosita... am fost fericita,o clipa..... si am incercat sa o intind la infinit.... am crezut ca doar asa, ma vei vedea, nu! sunt invizibila pentru tine..... odata cu mine,au cazut mastile.... s-au spart strident de-asfalt le-adun,si-ncerc sa fac doar una.... mii de bucati lipite..... vor forma noua masca... si zidul...... pot dormii linistita, acum am masca si-am ridicat cu greu... Zidul......

No comments: