daca uiti..te ratacesti........

23 Jun 2008

deceptii...

nu vreau sa dau nimic, totul mi-a fost furat... doar crampeie de amintiri,mai am... nu le dau...le pastrez pentru mine.... sufletu-mi tanjeste, ochi-mi plang de singuratate, si lacrimile se usuca..... imi ridic privirea,si te caut....in zare... pe tine copil fara suflet, m-ai pacalit,si ti-am dat totul, fara ca tu sa-mi cari nimic.... apoi ca pe o carte citita, m-ai abandonat, m-am trezit aruncata, plina de praf,pe raftul cu trofee imprafuite.... ce-ti apartine..... ascunsa printre multe altele, una dintre cele care-au fost, n-am reusit sa te schimb, nu mi-ai dat voie sa intru.... m-ai tinut in holul sulfetului, ca intr-o sala de asteptare.... m-am saturat sa-astept, si-am plecat....m-ai alungat fara sa-ti dai seama de fapt.....

No comments: