daca uiti..te ratacesti........

23 Jun 2008

punct..si poate de la capat....

astazi poate chiar iti este bine, ai urzit un scop si l-ai atins, ti-ai dorit sa faci ce vrei din mine.... bucura-te,daca vrei,ca ai invins. umbra,sa mai am nu se mai poate, dimineata ma tarasc pe branci... doamne! canva le faceam pe toate, nu stiam ca vaile-s adanci.... te-ai gandit doar sa-ti fie bine, ai stiut sa ma lovesti din plin, tot ce-am construit e in ruine, nu am decat spre ceruri sa ma-nchin... uite-mi iubirea, vestejita de seceta privirii tale... ti-o dau ti-o daruiesc... si nu-ti mai cer nimic in schimb... in noptile mele nu mai e loc pentru durere, si nici putere sa mai am ca sa astept... si-am sa te uit...daca-am sa pot... imi ceri prea mult,nu pot sa... nu mai vin am sa trec pe-aici din cand in cand pana-am sa uit tot ce-am stiut despre tine....

No comments: