daca uiti..te ratacesti........

11 Jul 2008

anuntul sufletului......

nu ati zarit cumva.........un suflet...?¿? poate l-am uitat pe malul marii.....sau,poate l-am dosit in masina de spalat odata cu hainele....of! ce uituca sunt :-( mi-am pierdut sufletul.....nu stiu ce s-a intamplat...deodata m-am trezit si-am simtit un gol imens....si mi-era frig....m-am dus speriata in baie in dulapul meu preferat,sa-mi caut paturica cu amintiri si broscuta de plus....am poposit ceva timp invelita in amintiri,in intunericul recomfortant al dulapului meu preferat...cu broscuta care miroase a cineva....ciudat? nu stiu a cine....dar ma simteam bine.....apoi am incercat sa plang..sa dau afara rautatea....n-am reusit...apoi mi-am dat seama------sufletul mi-era plecat... speriata,m-am repezit la oglinda...ciudat ma vedeam,dar nu am simteam....in locul ochilor aveam acum un mare gol...... nu!!!!!!! strig,speriata si din nou fug in dulap....nimic... ce ciudat.... sufletul mi-a plecat....... oare...sa fie in cutiuta cu amintiri?...hmm nu......cutiuta e inchisa si ascunsa bine,acolo am lacrimi stranse si dureri...dar mai multe amintiri cu mine,cu noi,cu voi......si-mi plac prea mult,d´´aia le tin ascunse..... m-am uitat sub pat...poate a cazut in timp ma zgribuleam cautandu-te pe tine.....hmm....nu...nu-i nici sub pat.... apoi am cautat prin gradina asta,mare care nu-i a mea......nici aici.... am urlat....... el nimic..... ciudat..sufletul mi-e plecat......sau poate eu l-am alungat?.......... poate..daca stau ascunsa acolo in dulapul meu preferat.....se intoarce.....cine poate stii?cine-mi poate spune? nu mi-ati vazut cumva sufletul? daca il vedeti..spune-ti ca mi-e tare dor de el...si ca vreau sa iubesc....... ¨¨acasa doare.....¨¨

1 comment:

Anonymous said...

bitch!mi-ai rupt corazonu'...acasa doare..nasol....broscuta de la noi??:)Bianca