daca uiti..te ratacesti........

11 Jul 2008

..late night.........

23:11 arata ceasul micut....din dreapta ecranului.......ma imbat cu melodiile noi....cel putin pentru mine...de la Vama.... ah..ce voce dulce si atat de familiara.....urla: acasa doare: da...mi-a ramas in capul asta deja prea aglomerat fraza asta....acasa doare.... si la mine acasa doare....mereu a durut.....nu ma intelegeti gresit.....dar.....nu stiu asa m-am simtit mult timp...pana am hotarat sa plec.....sa am si eu casa mea...si sa nu mai doara acasa..doar ca am descoperit ca visele-s pentru copii..si acum si eu il urasc pe Fat Frumos...dar parca mai rau pe Ileana Cosanzeana..... of....iar ma regasesc in versuri....iar..imi vad viata transpusa...de altcineva........ eeeeee sunt cam emotiva zilele astea,ma repet......o sa-mi treaca....starea..dar acasa tot o sa doara..... fuck it....am inceput sa fiu melodramatica........ trista..deprimata..si n-am treaba cu Emo..nimic... doar ca......zilele astea straduta si zidurile ridicate din greu....sunt invizibile..si permit fara voia mea incursiuni in mine......sunt transparenta.... doamne..am riduri si cearcane...si ma tot mint ca o sa fie bine..sau mai rau.. ca e deja bine.... wtf?¿?...... stiu doar un lucru.... acasa doare...si il urasc pe Fat Frumos........ o seara placuta tuturor......eu ma duc din nou sa-mi caut paturica de amintiri si broscuta cu miros placut..... deschid dulapiorul.....si adorm........................

1 comment:

Unknown said...

si el te uraste... si ai grija cu broasca... ca s-ar putea sa fie raioasa...