daca uiti..te ratacesti........

8 Jul 2008

nu stiu ce fac,scriu..........

bun.....17:51 madrid..(orasul asta fara culoare) birou,caldura,oameni nervosi........si noi. (eu si colega mea extenuate...... plictisite) uf...alta zi,same shit..... eu intr-un colt al biroului cu ochi-n monitor......deja ma ustura.... muzica urla...in casti desigur...... post blue-placebo.......faina piesa.... revenim......la biroul asta,si la oamenii nervosi......nush cum se face dar de cand lucrez aici,am intrat intr-o monotonie acuta...fuck... zilnic aceleasi lucruri....... as tipa ca vreau acasa,dar......casa mea-i departe.....prea departe nu vreau sa devin lacrimogena,doar ca din cand in cand mi-e dor de casa mea,nu de oameni,nu de prieteni...doar de casa mea.......de ceasca mea de cafea........de bradutul semes din curte.....si de bolta de trandafiri care in perioada asta trebuie sa fie o splendoare....... wtf?¿? eu sentimentala?¿ doamne....spm e de vina.....cred.. in rest toate rele si urate ca in fiecare zi,normala.....rutina la 20 de ani?¿? stiu ca suna penibil,dar.... cum ar zice oamenii astia ES LO QUE HAY adica.....e asa cum este,ia totul ca atare....hmm.... trist,sau sunt eu trista azi?¿ nush..nu-mi dau seama cred ca-s prea obosita........ fuck si ochii astia...ma ustura,da´´nu ma scarpin..nu..astazi m-am machiat....cica vine fat frumos sa-si repare masina aici...si........astept... mai am app 1 ora de lucru...si fat frumos asta...nimic.....of..si asta m-a lasat balta.... sa fie de vina.........nu.... nici eu n-am nici o vina ca sunt asa cum sunt............ ei dragii mei........gata mai intru un pic pe paginile astea des frecventate....hi5 & co....dupa care sting lumina.....si plec....la casa care nu-i a mea,si chiar daca are gradina......nu are nici bradutul meu,nici bolta multicolora de trandafiri.......

No comments: