daca uiti..te ratacesti........

16 Jul 2008

pentru voi.....

scriu pentru fostele mele colege de clasa......ma rog unele... :-) Bianca,..hang in there..baby........and i hate bob sinclair too... :-) Carmen,love you bitch...miss you....... Lianca.......nu cred ca citeste aberatiile mele.....dar,mi-e dor de ea........miss you too creatzo.... a da..i-am uitat pe Pasa si pe pRafi.....baieti...avetio grija de voi...noi am avut 4 ani..acum e randul vostru.... gata...... va pup dulce pe toate 3 :-) si pe ei 2... madrid..15 iulie 2008- ati observat cat de repede trece timpul?sincer... parca ieri eram intr-a 11-a cantand cu Carmen i´´m a fuckin´´ fish intr-o baltoaca in fata liceului....doamne..mai tii minte carmen..cum se uitau bobocii aia la noi? saracutii..si apoi le-am organizat balul....... sau.....Bianca.....piesa de teatru..cu Plutariu? doamne ce-am mai ras?Mesalinooooo.... :-) nush sincer ca m-a apucat...cred ca e vara si d´´aia scriu numai prostii....mi-e dor de marea noastra aia murdara....... si de cimitirul ala,numit liceu..... s-au dus...toate................. si anii trec, noi ne schimbam.... nu ne iubim, dar ne miscam... timpul este nemilos... si tot mai des acasa visam..... cu toti si toate..... traim uneori in visare... imi este dor de tine tara.... dar nu mi-e dor de tine...mama... raman aici....printre straini.... visand.... incercand sa miros amintirile.....

No comments: