daca uiti..te ratacesti........

11 Jul 2008

reply la postul lui Tudor Chirila -despre aeroport-....

3 septembrie 2007-zarva mare........ bagaje facute din timp dar desfacute si re-re facute......si aeroportul..... am ajuns...........tata ma strangea de mana...puternic,avea emotii.....eu tacuta,schiopatand din cauza tocurilor prea mari........iar el imi tot repeta sa am grija de mine,sa mananc....deh...parintii... cozi interminabile...iar lumea?¿?hmm parea ca se misca in reluare...toti isi luau la revedere....sau zambeau cu gandul ca pleaca inapoi (mentionez ca zborul era spre barcelona).. la un moment dat..privesc in spate si tata....nu mai era.....am privit prin portile de sticla era afara inca :-) fuma cu sete si privea...spre mine...parca vedea `prin mine.... am lasat bagajul...m-am intors o clipa cu spatele......si din rasputeri am scos un zambet larg......pulsul deja prea accelerat ma facea sa rosesc..dar reusisem sa zambesc pentru el........ am iesit afara,cu mainile tremurande imi cautam impacientata bricheta prin geanta...cu privirea in jos,incercand inca sa nu plang........ apoi ca printr-un vis urat,l-am auzit pe tata spunand.... ca pleaca,are treaba,e obosit..si-n plus nu vrea sa mai stea sa ma vada plecand.... am spus bine...calma,m-a strans in brate si-a plecat....stateam acolo ca o tampita si priveam cum tata pleaca...sotia era cu el...am zarit-o cand a scos o batista din geanta si i-a intins-o apoi s-a intors sa vada daca am vazut-o..am plecat privirea.... nu vroiam sa stiu ca tata plange.... dupa 4 tigari si o cola,mi-am facut curaj... am pasit mandra in aeroportul care parea ca ma sufoca...la inceput am urmarit lumea..... apoi am pasit de partea cealalta,asteptand inca sa ma aud strigata....degeaba apoi telefoanele...uf insuportabile.......... toata lumea parca isi amintea ca plec si vroiau sa ma faca si mai nervoasa....... si mai trista......... am pasit speriata in avion.....cu placebo urlandu-mi in urechi..baby..did u forget 2 take u´´r meds....babyyyyyyyy da....foarte frumos.......ce sa zic...... dupa asta...... potop si furtuni..ç dar acum nu-l mai vad pe tata plangand......... cred ca fiecare din noi...avem propriul nostru aeroport........cu propriile decolari si aterizari.... http://tudorchirila.blogspot.com/2008/05/aeroportul.html

No comments: