daca uiti..te ratacesti........

26 Jul 2008

solitude...

Sunt ca o carte scrisa intr-un dialect ciudat,si singura-ncerc sa ma descifrez inainte sa ma fi uitat. ascunsa,dar urland dupa afectiune,sufar...apoi pun masca,ma refugiez sau fug. Timpul se scurge lent,camera e goala si lipsita de viata...imi aprind o tigara si fumul ma imbata;in penumbra camerei mele,gandesc la semi-obscuritatea pasiunilor senzuale,emotionata,sunt o napasta limitata printre castele din carti de joc. astazi insa,prefer compania ta,in locul singuratatii,gata sa-mi pierd a mia oara,sufletul...speram sa scap doar astazi,de rautatea omeneasca obisnuita,dar am descoperit in tine o cruzime aproape inocenta,naturala. Amanti adulterini. Sunt ca si mantaua de vreme rea...nici macar o manta,ci un fel de hainuta amarata a carei mizerie,este indisociabila de dragoste. Tu preferi sa fi nefericit!! Ai fost o scurta si tulburatoare iluzie,in care eu trebuia sa ma infrunt, singura cu vesnicia in fata mea,vantul glacial interzicandu-mi sa ies din mine insami,pironindu-ma din nou in copilaria mea. Totusi ai sperat,ai asteptat,te-ai rugat pentru altceva si m-ai plantat acolo,in frigul umed al unei luni de iarna,pentru ca sunt incapabila sa te ajut sa stabati iarna; Si astfel dau impresia ca nu lupt,ca sunt indiferenta;paralizata si fara glas ma uitam la tine cu un zambet usor... Eram din nou singura fiindca nu fusesem in stare sa ma fac inteleasa,nu stiusem sa ma revolt. Trebuie totusi sa intalnesc dragostea,intr-un fel sau altul si sa sufar inca odata,sa ispasesc cum s-ar spune...; Sa-mi reneg cinismul teoriilor. Eram singura in continuare...fragila frumusete,iar acum regretele sunt forme definitive ale sperantei. Traiesc comedia ultimei iubiri in padurea sacra a izvorului unde nimeni nu e la adapost de flacari. Sufar o metamorfoza neincheiata,o adolescenta surprinsa in nodurile unui stejar din care nimeni si nimic nu ma poate salva...poate doar lumina data de dragoste... O timida speranta ce abia asteapta sa se transforme in lumina... Prefer visul in locul realitatii!! desii stiu ca nimic nu se va schimba pentru mine,ca totul incepe si se sfarseste in acelasi fel,printr-o infrangere,in absenta sau imposibilitatea dragostei,care va fi fost singura noastra maniera de a iubi pe lumea asta...

No comments: