daca uiti..te ratacesti........

23 Jun 2008

baloane de sapun.....

eu.... deschisa de mangaierea subtire a unui strop de culoare... pierduta cand a fost atinsa astfel povestile nescrise, ajung vise,in baloane de sapun, albastro-albe-roz-transparente, chemate de Niciunde in lumea lui Priveste las doar mana intinsa spre viata....sa ma cuprinda..... ma lovesc apoi de ea,ca de-un zid.... cu nehotarare falsa de ducesa, si-un dor de duca fara adresa..... singura traire-n amintiri antume.... va ramane totusi doar ea.....iubirea... cresc copaci roz,in groapa de gunoi.... ca o tigara doarme totul, in asteptarea mortilor...... in asteptarea unui inel de planeta..... am crezut ca-mi gasesc visul de-a iubii...o clipa doar.. dar vad c-am ratacit pasul, printre rime,in zadar, litere adunate-n slove am imperecheat sperand sa traiesc iubind! dar vorbe, vorbe goale zboara-n vant.... nu mai am acum cuvinte, glasul mut acuma tace... visul nu ma mai alinta... si iubirea.... zace moarta.......

No comments: