daca uiti..te ratacesti........

23 Jul 2008

visele te duc pierzanie,fii copil cand nu te vede nimeni...

mai trece o zii,eu pictez masti, te duci departe,si-acum ma urasti, nopti polare-n miez de vara zambete si vorbe dulci... aruncate acum intr-un colt obscur, naivitate,visele ma duc la pierzanie voi fii din nou copil cand,nu ma vede nimeni, am pareri de rau iubirea-n sine miroase rau... ce sentimente pot avea cand nu ma vede nimeni? lacrimez sau sangerez nu-mi place sa ma lamentez dar totul e pe dos... camera asta inchiriata, mastile mele sunt toate pe jos ma privesc toate cu rautate le-am folosit fara dreptate o sa-mi explodeze capul si-am sa fac mizerie doar noaptea sufletele se scurg pe ferestrele murdare din regie... din ce sunt facute cuvintele tale? sfarsitul nu e azi...Aici si poate umarul meu nu va ma fii atat de trist vreau sa fiu copil cand nu ma vede nimeni si vreau sa uit de toate poate chiar si de mine... uite!! se lumineaza, iar eu ma sting de tot acopera-mi lacrimile, si sterge-mi sufletul de durere, imi dati va rog,un inger si-un suflet in chirie? caci eu ma izbavesc in tragedie...

No comments: