daca uiti..te ratacesti........

3 May 2008

versuri pierdute,fara sens aparent.......

Te-am inchis in temnite intunecate
si-am aruncat cheia,
de astazi,nu te mai vreau...
sufletul mi-a plecat
de astazi nu mai am nevoie de el...
si nu mai tresar...
si nu mai sufar....
de azi!
imi spun......
si-mi voi spala mainile murdare
de atata durere.....si suferinta se va scurge...
de azi sunt curata,fara voi
voi traii;
neagra umbra
fara zambet,pedepsita de soare
si prietena cu norii.....
de azi au parasit-o toti si toate...
negre ganduri au cuprins-o
aude umbre si vede cuvinte agatate...
el pleaca,pe ea o doare....
inger cazut,murdar....
sufera..stelele i-au cazut,
aripile ii sunt obosite si nu mai stie sa zboare
a uitat si o doare...
ar striga spre cer,
dar portile-s inchise si calea e uitata...
pasii ii sunt grei.....se apleaca obosita si moare.......
va traii in vise...acolo nimeni nu o poate atinge,
nu plange si nu sufera.......
sunt o umbra..translucida,
stinghera si naruita.....
lacrimi cad si nu mai doare
numai sufletul imi moare
umbre vin si-mi cer iertare....
am pacate capitale
zbier!!!
si spun ca nu ma doare.....
suflet destramat,pierdut
pleci departe,te-am vazut
ma desprind usor de lume,
si durerea are-un nume.....
cu tristetea umbla-n noapte
am pierdut si nu-s de vina
sunt copila nu crestina.....
Salveaza-ma!
si totusi lasa-ma aici,
printre stanci
schimba-ma dar,
lasa-ma tot asa cum sunt
umana si sensibila
plina de vicii si de toti si toate,
daruieste-mi speranta
fa-ma sa mai cred...
pe autostrada spre iad nu-s opriri....
si ma grabesc se pare...
spre smoala si focul mare......

No comments: