daca uiti..te ratacesti........

17 Jun 2008

de ce?

De ce încã mai cred cã sunt corecta…
De ce nu pot sã te uit şi sã trãiesc…
De ce am renunţat sã cred într-un final perfect…
De ce toate acestea în minte-mi încolţesc?
De ce atâta timp nu ai dat nici un semn…
De ce te simt departe şi-mi este mult prea greu…
De ce nu am nimic şi nu mã mai simt demna…
De ce nu mai cred cã, poate, existã Dumnezeu?
De ce nu mi te pot scoate din minte…
De ce-ai ales pe-altcineva… nu ştiu sã spun…
De ce ne-am rãtãcit în fapte şi cuvinte…
De ce dispare totul - baloane de sãpun…
De ce atâtea întrebãri fãrã rãspuns…
De ce tocmai pe tine vreau sã te iubesc…
De ce gândurile astea le ţin atât de-ascunse…
De ce, de la o vreme nu ştiu sã mai zâmbesc?
O să mă fac pierdută,
Măcar câteva zile...
Să uit, să uit
Tot ce mi s-a adunat pe suflet.
Simt roua cum mă-ngheaţă
Simt raza cum mă topeşte;
Mi-e frig, mi-e cald...
Aş vrea o clipă să trăiesc
Din dulcele amar

No comments: