daca uiti..te ratacesti........

23 Jun 2008

.....................

am tacut prea mult, si-am gresit...am lasat sa se vada prea mult... m-am infatisat in roz, in drumul spre ghilotina, sperand ca soarele va rasarii, dintre norii cenusii, iar tu...strain acum de mine, vei venii sa-mi aperi sufletul, am sperat in zadar, drumul e aproape gata ma zbat si zbier ca-s inocenta, dar glasul meu nu razbeste, si raman muta,ma las purtata de calai... clopotele rasuna.n zari......... iar ploaia nu se opreste... un inger cazut.....mizer.......... astazi moare.......... visez ca sunt pe marginea unei stanci... mi-era cald si-am hotarat sa ma racoresc,am plecat.. m-am catarat cu greu, pa stamcile.ascutite, uitand ca nu-mi plac inaltimile.... cu greu ajunsa,transpirata... realizez ca mi-e teama, nu ma pot arunca, dar nici cale de-ntors nu-i.. ce-mi ramane de facut?¿ ramasa singura pe stanca asta inalta.... pe care m-am grabit sa o inving.........

No comments: