daca uiti..te ratacesti........

11 Jul 2008

diferent day,same old shit

ma pregatesc sa scriu..scot telefonul sa vad ce zi este...doamne.... am pierdut total notiunea timpului.......mai nou mi-am pus memento-uri pe telefon sa nu uit ca luna asta este ziua bunicului meu.... (la multi multi multi ani) saracutul...si SFANTUL ILIE adica ziua lui tata......de nume.... of...iar telefoane,iar plans la telefon.......... bunica care spune... esti bine?mananci?nu ti-ai gasit si tu pe nimeni?¿ (cea mai iritanta intrebare...de parca iubirea aia pe care o caut eu..se gaseste la colt de strada) of..... caldura asta ma omoara........bine macar ca am muzica...dap......daca nu as avea i-podul asta burdusit in memoria aia scurta cu melodii dragi si de suflet mie..as murii... cred ca sunt oarecum masochista.......ma torturez singura,ascult melodii care ma poarta departe.....unele ma transpun in situatii trecute......placute sau nu.... aaaa--vama veche......... si-ncep sa urlu am doar 18 ani!!!!!! si deja sunt intr-un tren murdar cantand cu colegele de clasa...cu diriga diriga si profu´´ de sport...mergem la munte....vin...... si intrebari tampite......cu raspunsuri si mai si.......ce frumos..... gata....cele 3 minute s-au dus,sunt din nou in birou ascunsa bine dupa dulap....... hmm:tell me how many frogs do i have 2 kiss..before i find my prince...?¿?alta melodie nu va speriati.....nu sunt zoofila inca..... of.... oftez cam mult nu-i asa?¿? carmen daca citesti asta..... intreba-l pe rafi,ce mai face GETA?¿? :-) hi hi si mai incet ca ne aude diriga.......sssssst.... cred ca sunt pe punctul de a intra in depresie......sau ceva de genul..parca nimic nu ma mai misca....nu am chef......nu..n-am chef de nimic.....poate de votka sau de gin.....da......restul nu.... vreau sa am din nou....... 5 ani,si sa ma duc la gradi´´ da...mi-e dor de rochitele alea mult prea pompoase......si de coditele mele.......si....si de strungareata mea........ of.................... trist..trista....... ¨E pustiu, e-ntuneric... si mi-e frica de mor¨¨ .....imi gadila auzul.....

1 comment:

Anonymous said...

=))am doar 18 ani...cum era ma mai departe? a, da! muieeeeee dinamo! forzza steaua! =))